Inloggen

Veelgestelde vragen

Wat gebeurt er met mijn gegevens? 

Jouw gegevens gebruiken wij alleen om je uit te nodigen voor het doen van een onderzoek. Je gegevens geven wij niet door aan derden en gebruiken we ook niet voor verkoopdoeleinden. Wij verwerken de resultaten van de onderzoeken anoniem. Bekijk ons Privacy Statement.

Ik heb me ingeschreven. Hoe gaat het nu verder?

Je ontvangt van ons een e-mail met een link naar jouw inlogpagina. Op deze pagina log je in met je e-mailadres en wachtwoord. Op je profielpagina kun je jouw gegevens invullen of wijzigen. Je gegevens gebruiken wij om te kijken of een onderzoek past bij jouw profiel.

Ik ontvang weinig of geen uitnodigingen voor onderzoeken. Hoe kan dat?

Dit kan verschillende redenen hebben:

  1. Heb je alle gegevens volledig ingevuld? Dan is de kans groter dat wij je uitnodigen voor onderzoeken.
  2. Heb je na jouw aanmelding wel een e-mail van ons ontvangen? Anders is het opgegeven e-mailadres misschien niet juist. Bekijk en wijzig je e-mailadres op je profielpagina.
  3. Voor sommige onderzoeken vragen we om een bepaald profiel. Bijvoorbeeld een bepaalde leeftijd of regio.
  4. Een spamfilter houdt misschien onze e-mails tegen. Uitnodigingen voor onderzoeken sturen wij altijd vanaf het domein crowdtech.com. Sla het e-mailadres *@crowdtech.com op in je adresboek. Dan komt de e-mail in de map gewenste e-mail binnen.

Hoe weet ik als er een onderzoek is waaraan ik kan meedoen?

Je krijgt per e-mail een uitnodiging voor deelname aan het onderzoek. In deze e-mail staat een link naar het onderzoek waarmee je automatisch toegang hebt tot de vragenlijst.

Hoe lang ben ik bezig met een onderzoek?

Dit verschilt per onderzoek. Wij proberen de onderzoeken altijd zo kort mogelijk te houden. Gemiddeld duurt het invullen van een vragenlijst 5 minuten.

Wat voor onderzoeken kan ik verwachten?

De onderzoeken gaan over verschillende Interpolis onderwerpen. Bijvoorbeeld productideeën en reclame uitingen en de service van Interpolis.

Wat gebeurt er met de onderzoeksresultaten?

De resultaten van het onderzoek gebruiken wij om te verbeteren en te vernieuwen.

Ik heb en nieuw e-mailadres, wat moet ik doen?

Bekijk en wijzig je e-mailadres via je profielpagina. Direct naar je profielpagina.

Ik wil me uitschrijven uit het Interpolis Glashelder Klantpanel, wat moet ik doen?

Schrijf jezelf uit op je eigen profielpagina. Na uitschrijving ontvang je geen e-mails meer voor onderzoeken. Direct naar de uitschrijfpagina.

Waar kan ik terecht met andere vragen?

Stel je vraag op onze contactpagina. Binnen 2 werkdagen ontvang je een antwoord. Direct naar de contactpagina.